Szilánkok...

2013.10.01. 10:52

Sokszor láttam már másokat, biztos kézzel elvágni kötelékeket... lenyesni, amire már nincsen szükség. Történt a hétvégén valami, ami miatt én is pontosan így teszek. Igazából nem én kezdtem, de mindenképpen én fogom befejezni. Miközben azon agyalok, hogyan is fogják hozzá az elbeszéléshez, tucatnyi okos tanács cikázik a fejemben kocsikról, amik után nem jó futni, meg farkasokról akiket az ember a lelkében etet.

Van vajon olyan, hogy egy bennünk kialakított képet már nem lehet "megjavítani"?
Amikor sok csalódás, keserűség, értetlen- és érthetetlenség, titkok és ki nem mondott sérelmek, sértettség, düh kavarog a reakcióimban... nos eléggé megjavíthatatlannak érzem. Adva van valaki, akit szívem minden érzésével támogattam, bíztattam, védtem... és mégis MINDIG pórul jártam a végén. És eljön egy nap, amikor már jó ideje nem is beszéltek és mégis az a maradék semmi, a -tisztes távolság- is elérhetetlenségbe fordul. Az első reakcióm a sértettség volt, oktalannak éreztem és azzal amit tudni véltem ügyesen kifundáltam h mi lehet... és eszerint reagáltam. Nyers és goromba voltam és sokára, lassan esett le, hogy talán tévedtem...

Tévedtem mert nem így kellett volna... de közben rájöttem, talán éppen így lesz jó. Valamikor a nagy szeretet és csodálat, a sokáig tartó buktatókon elmaradt... és fel sem tűnt mostanáig. Amikor már hatalmas a szakadék aközött amit mondanánk és amit mondunk, amikor a másikra emelt kaleidoszkópban már nem a csodálat, csak a keserű szilánkok szórják a fényt... látom, tudom és érzem... mégsincs meg az erőm hogy megjavítsam... azt hiszem félek.
Félek a csalódástól, a sokszor unalomig ismételt és sehová sem vezető beszélgetésektől, a felesleges bocsánatkérésektől. Békét akarok. Magamnak, és valahol neki is.

Így végül nem javítom meg a képet, elengedem... megbocsátom magamnak a hirtelenségemet, mert tudom akkor ott helyes döntésnek tűnt.
Sajnálom, bocsánat.
Neked pedig sok-sok szerencsét... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagokarca.blog.hu/api/trackback/id/tr505543178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása